Wachttijden

Mono Care heeft geen (lange) wachtlijsten. We streven ernaar om elk persoon zo snel mogelijk te helpen. Na de intakeprocedure gelden voor ambulante (individuele) begeleiding in principe geen wachttijden. Mocht er onverhoopt een wachttijd zijn, dan hoort u dit van ons tijdens de intakeprocedure. We brengen snel en nauwgezet uw hulpvraag in kaart. Sluit uw vraag toch niet aan bij onze hulpverlening, dan zorgen we ervoor dat samen met u een gepaste oplossing of hulpverlener wordt gevonden.

Gedurende uw overtocht willen we u de juiste zorg aanbieden. Persoonlijk contact vinden we belangrijk, daarom zijn de lijnen tussen cliënt en de medewerker van Mono Care kort. Door te kijken naar mogelijkheden kunnen betekenisvolle stappen worden gezet en waar mogelijk betrekken we het systeem van cliënt (gezin, sociale netwerk) bij het ondersteuningsplan. Op weg naar eigen regie en zelfstandigheid in: ‘Mijn overtocht naar onafhankelijkheid’